Bladziak
Nowy Użytkownik
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: Pon 13:26, 12 Wrz 2011 Temat postu: Schemat dalszego rozwoju WOT |
|
|
2012 Ujawniona tajemnica
Plany rozwoju World of Tanks na nadchodzący rok!
Zespół developerów dzieli się swoją wizją rozwoju projektu w najblizszej przyszłości.
Drodzy gracze, zespół World of Tanks daje unikalną możliwość zapoznania się z planem rozwoju projektu w nadchodzącym roku. Takie wydarzenie jest rzadkością w świecie rozrywki online gdyż długoterminowy plan rozwoju jest trudno przedwidzieć i dokładnie określić. Jesteśmy pewni, że większość przedstawionych planów zostanie zrealizowana. Nasz zespół to ponad 300 specjalistów, mistrzów w swojej dziedzinie. Kiedy jedna część tego dużego zespołu ciężko pracuje nad nowymi trybami gry, modelami czołgów, mapami i efektami, druga zajmuje się aktualizacją serwisów i nadzoruje ich działanie. Innymi słowami każdy zajmuje się tym co najbardziej lubi i za pomocą czego może polepszyć grę i całą rozrywkę z niej płynącą!
Tak więc przedstawiamy plan rozwoju World of Tanks w nadchodzącym roku. Proszę zwrócić uwagę że daty mogą ulec zmianie i daleko tej liście do bycia pełną.
Nowe tryby gry
Kompanie zostaną podzielone na dywizje: maksymalnie tier 10 bez ograniczenia sumy tierów, maksymalnie tiery 8, 6, i 4 z odpowiednimi limitami co do sumy tierów. Q4 2011
Natarcie/Assault (jeden zespół atakuje podczas gdy drugi ma za cel obronić bazę) i Bitwa spotkaniowa/Encounter battle (dwa zespoły mają za cel zdobyć bazę umiejscowioną na środku mapy). Q4 2011
Garage battle – gracze mogą użyć kilku czołgów (jeden po drugim) w jednej bitwie (“ograniczony respawn”). Q1 2012
Eskorta/Escort (tylko kilka z czołgów z zespołu będzie mogło zdobyć nieprzyjacielską bazę, celem przeciwników będzie zatrzymanie potencjalnych najeźdźców). Q1 2012
Bitwa historyczna/Historical battle – bitwy polegające na starciu pojazdów dwóch nacji z ograniczeniami co do dostępnych pojazdów i modułów usprawiedliwionych historycznie. 2012
Nowe czołgi
Amerykańskie
Średni czołg M4A3E2, lekki czołg M24 Q3 2011
Niszczyciele czołgów M8A1, T49, M18 Hellcat, T28 prototyp Q1 2012
Ciężkie czołgi M103, T110, niszczyciel czołgów T25-2 Q1 2012
Radzieckie czołgi
Lekkie czołgi T-50, T-50-2 Q3 2011
Niszczyciel czołgów SU-85 (I) Q4 2011
Niszczyciele czołgów SU-100M-1, SU-101 (Uralmash-1), SU-122-54 Q4 2011
Ciężkie czołgi KV-1, KV-2, KV-4, Т-150, ST 1, obiekt 252 Q1 2012
Niemieckie czołgi
Średni czołg Pz IV Hydro Q4 2011
Niszczyciele czołgów Marder III, Dickermax, Nashorn, Sturer Emil, Jagdpanzer E-100 Q4 2011
SPGs E10, E25, niszczyciel czołgów JagdTiger Sd Kfz 185 (88/71) Q2 2012
Francuskie czołgi
lekkie, średnie, i ciężkie czołgi Renault FT, D1, D2, B1, ARL 44, AMX-50 100mm, AMX-50 120mm, Hotchkiss H35, AMX 38, AMX 40, AMX-13/75, AMX-13/90, Chatillon 25t, BDR G1B, AMX M4 1945, AMX-50-68t , AMX-12t , Lorraine 40t Q4 2011
SPGs RenaultBS, Lorraine39 L-AM, AMX-105AM, AMX 13F3AM, Lorraine155-50, Lorraine155-51, Bаt Chatillon155 Q1 2012
Niszczyciele czołgów FCM 36Pak40, 105 leFH18B2, Panzerjager35R Q1 2012
Niszczyciele czołgów Renault FT AC, Lorraine 37L-AC, Somua Sau40, S 35CA, ARL V39, AMX AC de120-46, AMX AC de120-48, AMX50 Foch Q1 2012
Średni czołg Renault G1R, lekki czołg АМХ 13FL11 Q1 2012
Brytyjskie czołgi Q2 2012
Japońskie czołgi 2012
Ultimate Conquest (Clan Wars)
Mgła wojny w bitwach klanowych. Q4 2011
Zamrożenie zniszczonych pojazdów na pewien okres. Q4 2011
Powiększenie mapy świata. Następujące rejony zostaną dodane w podanej kolejności: Ameryka Północna, Afryka, Ameryka Południowa, Australia, Korea, Chiny, Japonia. 2012
Transakcje w skarbcu klanowym. 2012
Zbrojownia klanowa, klanowe materiały eksploatacyjne i czołgi klanowe. 2012
Wydajność i Klient Gry
Wsparcie dla wielu serwerów co umożliwi graczom wybór serwera o najlepszej dla nich wydajności, (oczywiście w ramach clustera serwerów obsługujących dany region: EU lub US), komunikacja z przyjaciółmi będzie możliwa niezależnie od tego na którym serwerze aktualnie grają (jeśli tylko grają na serwerze w tym samym regionie). Aby razem zagrać w plutonie lub kompanii wszyscy gracze będą musieli zalogować się do tego samego serwera. Q4 2011
Kompresja zasobów aby zmniejszyć czas ładowania map. Q4 2011
Pre-caching – zoptymalizowane ładowanie modeli pojazdów dla słabszych komputerów. Q4 2011
Nowe efekty wystrzałów, eksplozji i inne efekty wizualne będą stopniowo dodawane. Starting Q4 2011
Różności
Dostosowywanie pojazdów: kamuflaż i klaksony. Q4 2011
Możliwość dostosowania Mini-mapy i nowe jej opcje. Q4 2011
Samouczek opisujący interfejs gry. Q4 2011
Możliwość szybkiego zgłaszania wykroczeń w grze. Q4 2011
Nowe umiejętności załogi. Starting Q4 2011
Nowe osiągnięcia. Q1 2012
Bardziej szczegółowe statystyki rozegranej bitwy, dostępne także z poziomu garażu. Q1 2012
Realistyczna fizyka pojazdów. Q1 2012
Powiększenie plutonów do 5 graczy. Q1 2012
Poprawiony system match-making. Q1 2012
Nowe głosy załogi (załogi będą posługiwac się ich językiem ojczystym). 2012
Samouczek bitewny. 2012
Commander’s chart. 2012
Dodatkowe opcje czatu, wprowadzenie oficjalnych pod-kanałów dla języków innych niż angielski. 2012
Mapy
1. Każda aktualizacja wprowadzi 1-2 nowe mapy.
2. Mapy krajobrazów Północnej Ameryki są planowane do wprowadzenia w Q4 2011, za tym zostaną objęte następujące regiony:
- Afryka
- Ameryka Południowa
- Australia
- Chiny, Korea
- Japonia
Dodane powyżej regiony są w trakcie pracy.
Uwaga! Podane plany wydania mogą ulec zmianie. Tylko najważniejsze aspekty gry są wymienione.
Każda aktualizacja przyniesie jeszcze więcej nowości niż zostało wymieniono w planie.
Zostań z nami a nie przegapisz niczego!
|
|